Crea un benchmark di l'industria! A Conferenza di Lanciamentu di u Prughjettu di Gestione Fine di Lesite hè stata cun successu!

U 18 di settembre di u 2020, Fuzhou Lesite Plastic Welding Technology Co., Ltd., a riunione di kick-off di u prughjettu di gestione fine hè stata cun successu in l'attellu di pruduzzione di a cumpagnia! Lesite General Manager Lin Min, Deputy General Manager Yu Han, Factory Director Nie Qiuguang, Fuzhou Hongbo Enterprise Management Consulting Co., Ltd senior consultant Chen Kun è tuttu u persunale di Lesite Company participò à sta riunione kick-off à apre Lesite inseme. Un novu capitulu in a gestione raffinata di a cumpagnia.

Gestione fina, travagliu duru per prumove u sviluppu

01

"Cumu fà a gestione di l'affari? Hè per a notte, per a notte, o successu precisu è longu. Da a gestione standardizata à a gestione raffinata, per rinfurzà cumplettamente a cumpetitività core di a cumpagnia, Lesite vole stabilisce un benchmark in l'industria, andate à u mercatu glubale, è ghjunghje Cum'è un mudellu di marca industria, hè necessariu di prumove u prughjettu di gestione di marca raffinatu, formanu un inseme di norme di gestione efficace Lesite, è pona un fundamentu solidu per u sviluppu rapidu di a cumpagnia nantu à a pista high-di qualità!" Lin Min, direttore generale in Lesite Fine Discorsu eccitante à a riunione di kick-off di u prugettu di gestione!

02

Immediatamente dopu, u General Manager Lin Min hà cuncintratu in l'introduzione di Fuzhou Hongbo Enterprise Management Consulting Co., Ltd. è u Signore Chen Kun, chì hà iniziatu a cooperazione sincera trà i dui partiti. Per prumove in modu efficace u prucessu di prughjetti di gestione raffinati, una squadra di prumuzione hè stata creata in a riunione di kick-off per designà i capi di prughjettu pertinenti, furmulà piani di promozione specifichi da scala strategica, custruzzione di u sistema di destinazione, custruzzione di sistema di cuntrollu internu, etc., è aghjurnà u sistema di gestione di l'impresa in un modu integrale.

03

À a riunione, u Signore Chen Kun analizò i prughjetti di gestione raffinati è standardizati. Ellu disse: A gestione raffinata hè un modu di gestione chì implementa diverse idee di gestione è cuncetti di gestione di l'impresa in tutti i ligami di gestione di l'impresa, è integra diverse attività di gestione. Attentu è pragmaticu per migliurà cumplettamente u livellu di gestione di l'impresa. Spergu chì in a pratica di stu prughjettu di gestione raffinata, ogni impiigatu di Lesite pò vede u so propiu crescita è cambiamenti, sapè cumu si allughjanu, travaglià in modu efficae, implementà in modu efficau, rompe per sè stessu, è ottene un saltu qualitatiu.

04
05

"Da avà, aghju assolutamente rispettatu i rigulamenti di a cumpagnia, prumove cumplettamente, sustene è cooperare cù l'implementazione è u sviluppu di prughjetti di gestione raffinati, è cumpiendu i mo funzioni. Aghju a cunfidenza di implementà bè è cuntinuà à migliurà. Per mezu di l'apprendimentu, Sicuramente permetteremu à Lesite di ghjunghje à u livellu di gestione di prima classe di l'industria. Tutti i participanti sottu à a dirigenza di a cumpagnia anu realizatu un ghjuramentu solenni è a ceremonia di firma. I participanti anu fattu un ghjuramentu putente è prumessu di spinghje a riunione di kick-off di u prugettu di gestione fine à un climax.

Sforzate per a perfezione, cercate a verità da i fatti è creanu prudutti di qualità

06

Sicondu a situazione attuale di a gestione di a produzzione di l'attellu, u direttore di a fabbrica Nie Qiuguang hà presentatu esigenze più altu nantu à cumu regulà a produzzione di l'attellu, i bisogni di materiale, l'acquistu di materiale, u cuntrollu di qualità è a gestione di magazzini. Hà indicatu chì l'implementazione di a gestione raffinata hè una opportunità per cambià. In l'attuale ambiente cumplessu di u mercatu, s'appoghjanu à una gestione raffinata pò riduce i costi, migliurà a qualità è aumenta l'efficienza. Hè spiratu chì tutti i staffi vi implementà a gestione raffinata è high-standard sistema 6S in u locu, affinà i scopi, li decompose à differente livelli, è li mette in opera effittivamenti, tantu à creà prudutti di qualità supiriuri di Lesite in u futuru, è passà à u scopu di serve u mondu. À u listessu tempu, hà ancu espresu a fiducia è l'alte aspettative di Hongbo Consulting. Credu chì sottu a guida di a squadra di Hongbo Consulting, serà creatu un mudellu di pruduzzione magra adattatu per Lesite, chì veramente pone una basa solida per l'aghjurnamentu strategicu di a cumpagnia!

07

"A gestione raffinata hè l'essenza core di a gestione scientifica è un cambiamentu maiò in a produzzione di a cumpagnia. I prughjetti di gestione raffinati si focalizeghjanu nantu à l'implementazione. Tutti l'impiegati devenu unificà u so pensamentu, custruiscenu cunsensu, coordinate a pianificazione, prumove in modu scientificu è forte, focu precisu è sviluppi chjave. . Promuvà fermamente a piena implementazione di a gestione di delicatezza. Diputatu General Manager Yu Han hà cunclusu: "Cum'è una persona Lesite, duvemu sempre tene in mente i nostri aspirazioni originali. Solu da capisce cumplettamente l'impurtanza di implementà "gestione di delicatezza" pudemu implementà diverse attività di gestione. Mettite in pratica, rende l'impresa. adattà à a nova situazione è u cambiamentu, è prumove a gestione di l'impresa à un novu livellu rapidamente.In u prucessu di gestione, hè necessariu esse bè à aduprà dati per parlà, è fà ghjudizii raziunali è decisioni basati nantu à dati.Tutte e strategie cumincianu cù u Puntu finale. Solu quandu u puntu finale hè determinatu, è da u ritornu in avanti, pudemu stabilisce u pianu di implementazione, passu à passu, ghjunghje u scopu è rializà l'ideale ".

Fuzhou Lester Plastic Welding Technology Co., Ltd hè una impresa d'alta tecnulugia specializata in a ricerca è u sviluppu, a fabricazione è a cunsultazione di u serviziu tecnicu di a saldatura plastica è l'equipaggiu di riscaldamentu industriale. A cumpagnia hà una forte squadra di R & D, equipaghji di pruduzzione avanzati è un sistema di gestione di qualità cumpletu. Cum'è un capu in l'industria domestica di saldatura di plastica, furniremu à i clienti prudutti è suluzioni di prima classe cù cunniscenze prufessiunali prufessiunali è serviziu meticuloso.


Tempu di Postu: 07-Jan-2021