2023CLCFPerfect Closing |LESITE Snažni debi, uzbudljiva recenzija

c142bd9dcdc05aba44f24b6959fd5211_

2023CLCF u hotelu Fuyue u Šangaju.Forum je bio fokusiran na temu "razbijanje situacije i bijes", sa osnovnim riječima "integrirani kvalitet, izgradnja brenda i standard kvaliteta", kako bi se promovirao razvoj domaće laboratorijske konstrukcije.Forum pokriva teme kao što su konstrukcija laboratorija, upravljanje laboratorijom, sigurnost laboratorija, laboratorijski standardi i laboratorijska inteligencija u oblastima kao što su javno zdravlje, zdravlje hrane, biomedicina, praćenje životne sredine, petrohemijska industrija i univerzitetska istraživanja.Forum ima ogromnu izložbenu površinu od skoro 2000 kvadratnih metara, okuplja preko 50 dobavljača "laboratorijskog građevinskog inženjeringa i prateće opreme" i 200 istraživačkih instituta i jedinica za učešće.Forum je vođen nacionalnim politikama, razmjenom inovativnih tehnologija i fokusiran je na potražnju tržišta.Zajedno sa članovima laboratorijske industrije, cilj nam je stvoriti industrijski događaj na kojem cvjeta stotinu cvijeća i bori se stotinu škola mišljenja.

1101adae1304716b7405f85725395358_

Lesite kao jedinica za podršku i saradnju po prvi put učestvujući na forumskoj konferenciji, ovoga puta je demonstrirala izuzetnu snagu preduzeća.Uglavnom su prikazani proizvodi ručnih pištolja za zavarivanje vrućim zrakom koji se odnose na laboratorije, donoseći vam trenutno najinovativnije rješenje za zavarivanje laboratorijske opreme na tržištu.Proizvodi za štandove privukli su brojne profesionalce iz industrije da posjete, razgovaraju i razmijene sa svojom snagom.Osoblje kompanije je strpljivo objašnjavalo i demonstriralo na licu mjesta za kupce, dodatno produbljujući njihovo povjerenje i podršku u kompaniju i proizvode.

89daca157ebb8afdecf1bbd2c74b16a6_

2ee9379caa4a96401c7bd1a29c8b1ef7_

73c00efa166c4dac6f03a148a8484b74_

Popodne 17. juna, tokom "2023. Četvrtog kineskog foruma za izgradnju i razvoj laboratorija - High Quality Exhibitor Roadshow", Lesite se istakao.Direktor Lesitea Li Weijun prisutnima je predstavio razvojnu istoriju kompanije, tim za istraživanje i razvoj, punu paletu proizvoda i osnovne mogućnosti, sa fokusom na predstavljanje najnovijih i konkurentnih proizvoda vezanih za laboratorijska rješenja i opremu.Prisutni na licu mjesta stekli su dublje razumijevanje Lesite-a kroz uvod u roadshow i pohvalili razvijene proizvode.

e79a2af19b7ae19bdcba5a16c2237d0e_

Kroz prezentaciju ovog forumskog sastanka, Lesite-ovi proizvodi ne samo da blistaju u profesionalnom polju, već traže više partnera, postavljajući čvrst temelj za brzi razvoj preduzeća u budućnosti.Zahvaljujem se na podršci i ljubavi novih i starih kupaca, kao i svakom kupcu koji dođe na štand radi komunikacije i razmjene.Iako je izložba privedena savršenom kraju, mi stalno idemo naprijed.Nadamo se da ćemo nastaviti našu prvobitnu namjeru, raditi zajedno i nastojati da sarađujemo sa Vama u budućnosti na kvalitetnijim proizvodima i uslugama.

Naziv izložbe: 2023. Kineska međunarodna izložba podnih materijala (25. kineska međunarodna izložba podnih materijala i tehnologije popločavanja)

Štand : hala 7.2, štand D43

Vrijeme: 26. jul 2023