2023CLCFPerfektní uzavření |LESITE Síla debut, vzrušující recenze

c142bd9dcdc05aba44f24b6959fd5211_

2023CLCF v hotelu Fuyue v Šanghaji.Fórum se zaměřilo na téma „prolomení situace a zuření“, se základními slovy „integrovaná kvalita, budování značky a standardní kvalita“, s cílem podpořit rozvoj výstavby domácích laboratoří.Fórum pokrývá témata jako stavba laboratoří, management laboratoří, laboratorní bezpečnost, laboratorní standardy a laboratorní inteligence v oblastech, jako je veřejné zdraví, zdraví potravin, biomedicína, monitorování životního prostředí, petrochemický průmysl a univerzitní výzkum.Fórum má obrovskou výstavní plochu o rozloze téměř 2000 metrů čtverečních, shromažďuje více než 50 dodavatelů „stavební techniky a podpůrného vybavení laboratoří“ a účastní se 200 výzkumných ústavů a ​​jednotek.Fórum se řídí národními politikami, výměnami inovativních technologií a zaměřuje se na tržní poptávku.Společně se členy laboratorního průmyslu se snažíme vytvořit průmyslovou událost, na které bude bojovat sto květin a stovka myšlenkových škol.

1101adae1304716b7405f85725395358_

Lesite jako podpůrná a spolupracující jednotka, která se poprvé účastnila konference Forum, tentokrát prokázala mimořádnou sílu podniku.Vystaveny jsou především produkty ručních horkovzdušných svařovacích pistolí související s laboratoří, které vám přinášejí nejinovativnější svařovací řešení pro laboratorní vybavení na současném trhu.Výrobky ze stánku přilákaly řadu odborníků z oboru k návštěvě, diskuzi a výměně názorů se svou silou.Zaměstnanci společnosti zákazníkům trpělivě vysvětlovali a předváděli na místě, čímž dále prohlubovali jejich důvěru a podporu ve společnost a produkty.

89daca157ebb8afdecf1bbd2c74b16a6_

2ee9379caa4a96401c7bd1a29c8b1ef7_

73c00efa166c4dac6f03a148a8484b74_

Odpoledne 17. června, během "2023 Fourth China Laboratory Construction and Development Forum - High Quality Exhibitor Roadshow", Lesite vynikla.Ředitel společnosti Lesite Li Weijun představil účastníkům historii vývoje společnosti, výzkumný a vývojový tým, celou řadu produktů a základní schopnosti se zaměřením na předvedení špičkových a konkurenceschopných produktů souvisejících s laboratorními řešeními a vybavením.Účastníci na místě získali hlouběji pochopení Lesite prostřednictvím představení roadshow a ocenili její vyvinuté produkty.

e79a2af19b7ae19bdcba5a16c2237d0e_

Prostřednictvím prezentace tohoto setkání na fóru produkty Lesite nejen jasně zazáří v profesionální oblasti, ale také hledají další partnery, čímž položí pevný základ pro rychlý rozvoj podniku v budoucnu.Jsem vděčný za podporu a lásku nových i starých zákazníků, stejně jako za každého zákazníka, který si ke stánku přijde pro komunikaci a výměnu.Přestože výstava dospěla k dokonalému konci, neustále se posouváme kupředu.Doufáme, že budeme pokračovat v našem původním záměru, spolupracovat a snažit se s vámi spolupracovat i v budoucnu s vyšší kvalitou produktů a služeb.

Název výstavy: 2023 China International Flooring Materials Exhibition (25. čínská mezinárodní výstava podlahových materiálů a technologie dlažby)

Stánek : hala 7.2, stánek D43

Čas: 26. července 2023