2023CLCFÎnchidere perfectă |LESITE Strength debut, recenzie interesantă

c142bd9dcdc05aba44f24b6959fd5211_

2023CLCF la hotelul Fuyue din Shanghai.Forumul s-a concentrat pe tema „ruperea situației și furie”, cu cuvintele de bază „calitate integrată, construirea mărcii și calitate standard”, pentru a promova dezvoltarea construcției de laborator interne.Forumul acoperă subiecte precum construcția laboratoarelor, managementul laboratoarelor, siguranța laboratoarelor, standardele de laborator și inteligența de laborator în domenii precum sănătatea publică, sănătatea alimentară, biomedicina, monitorizarea mediului, industria petrochimică și cercetarea universitară.Forumul are o suprafață expozițională uriașă de aproape 2000 de metri pătrați, adunând peste 50 de furnizori de „inginerie de construcții de laborator și echipamente de sprijin”, și 200 de institute și unități de cercetare care să participe.Forumul este ghidat de politicile naționale, schimburile de tehnologii inovatoare și se concentrează pe cererea pieței.Împreună cu membrii industriei de laborator, ne propunem să creăm un eveniment industrial în care o sută de flori înfloresc și o sută de școli de gândire se luptă.

1101adae1304716b7405f85725395358_

Lesite, ca unitate de sprijin și cooperare, participând pentru prima dată la conferința forumului, de această dată a demonstrat puterea extraordinară a întreprinderii.Sunt expuse în principal produsele cu pistol de sudură manual cu aer cald aferente laboratorului, aducându-vă cea mai inovatoare soluție de sudare pentru echipamentele de laborator de pe piață în prezent.Produsele standului au atras numeroși profesioniști din industrie să viziteze, să discute și să facă schimb cu puterea lor.Personalul companiei a explicat cu răbdare și a demonstrat la fața locului pentru clienți, aprofundând și mai mult încrederea și sprijinul acestora în companie și produse.

89daca157ebb8afdecf1bbd2c74b16a6_

2ee9379caa4a96401c7bd1a29c8b1ef7_

73c00efa166c4dac6f03a148a8484b74_

În după-amiaza zilei de 17 iunie, în cadrul „Forumului de construcție și dezvoltare a laboratorului al patrulea din China 2023 - Roadshow pentru expozanți de înaltă calitate”, Lesite s-a remarcat.Directorul Lesite, Li Weijun, a prezentat participanților istoria de dezvoltare a companiei, echipa de cercetare și dezvoltare, gama completă de produse și capacitățile de bază, cu accent pe prezentarea produselor de ultimă oră și competitive legate de soluții și echipamente de laborator.Participanții la fața locului au dobândit o înțelegere mai profundă a Lesite prin introducerea roadshow-ului și au lăudat produsele sale dezvoltate.

e79a2af19b7ae19bdcba5a16c2237d0e_

Prin prezentarea acestei întâlniri pe forum, produsele Lesite nu numai că strălucesc puternic în domeniul profesional, dar caută și mai mulți parteneri, punând o bază solidă pentru dezvoltarea rapidă a întreprinderii în viitor.Sunt recunoscător pentru sprijinul și dragostea clienților noi și vechi, precum și pentru fiecare client care vine la stand pentru comunicare și schimb.Deși expoziția a ajuns la un sfârșit perfect, mergem constant înainte.Sperăm să continuăm intenția noastră inițială, să lucrăm împreună și să ne străduim să cooperăm cu dumneavoastră în viitor cu produse și servicii de calitate superioară.

Numele expoziției: 2023 China International Flooring Materials Exhibition (a 25-a Expoziție internațională de materiale de pardoseală și tehnologie de pavaj din China)

Stand : Sala 7.2, Stand D43

Ora: 26 iulie 2023