2023CLCFPerfektné zatváranie |LESITE Sila debut, vzrušujúca recenzia

c142bd9dcdc05aba44f24b6959fd5211_

2023CLCF v hoteli Fuyue v Šanghaji.Fórum sa zameralo na tému „prelomiť situáciu a zúriť“, s hlavnými slovami „integrovaná kvalita, budovanie značky a štandardná kvalita“, s cieľom podporiť rozvoj výstavby domácich laboratórií.Fórum sa zaoberá témami ako stavba laboratórií, manažment laboratórií, laboratórna bezpečnosť, laboratórne štandardy a laboratórna inteligencia v oblastiach ako verejné zdravie, zdravie potravín, biomedicína, monitorovanie životného prostredia, petrochemický priemysel a univerzitný výskum.Fórum má obrovskú výstavnú plochu takmer 2 000 metrov štvorcových, na ktorej sa zúčastňuje viac ako 50 dodávateľov „technického inžinierstva a podporného vybavenia laboratórií“ a 200 výskumných ústavov a jednotiek.Fórum sa riadi národnými politikami, výmenami inovatívnych technológií a zameriava sa na dopyt na trhu.Spoločne s členmi laboratórneho priemyslu sa snažíme vytvoriť priemyselnú udalosť, na ktorej kvitne sto kvetov a stovka myšlienok.

1101adae1304716b7405f85725395358_

Lesite ako podporná a spolupracujúca jednotka, ktorá sa prvýkrát zúčastnila na konferencii fóra, tentoraz preukázala mimoriadnu silu podniku.Vystavené sú hlavne produkty ručných teplovzdušných zváracích pištolí súvisiace s laboratóriom, ktoré vám prinášajú najinovatívnejšie zváracie riešenie pre laboratórne vybavenie v súčasnosti na trhu.Výrobky zo stánku prilákali mnohých odborníkov z odvetvia, aby ich navštívili, diskutovali a vymieňali si so svojou silou.Zamestnanci spoločnosti trpezlivo vysvetľovali a predvádzali zákazníkom na mieste, čím ďalej prehlbovali ich dôveru a podporu v spoločnosť a produkty.

89daca157ebb8afdecf1bbd2c74b16a6_

2ee9379caa4a96401c7bd1a29c8b1ef7_

73c00efa166c4dac6f03a148a8484b74_

Popoludní 17. júna počas „Štvrtého fóra výstavby a rozvoja čínskych laboratórií v roku 2023 – High Quality Exhibitor Roadshow“ vynikla Lesite.Riaditeľ spoločnosti Lesite Li Weijun predstavil účastníkom históriu vývoja spoločnosti, výskumný a vývojový tím, celý rad produktov a základné schopnosti so zameraním na predstavenie špičkových a konkurencieschopných produktov súvisiacich s laboratórnymi riešeniami a vybavením.Účastníci na mieste získali hlbšie pochopenie Lesite prostredníctvom predstavenia roadshow a ocenili jej vyvinuté produkty.

e79a2af19b7ae19bdcba5a16c2237d0e_

Vďaka prezentácii na tomto fóre produkty Lesite nielen jasne žiaria v profesionálnej oblasti, ale tiež hľadajú ďalších partnerov, čím vytvárajú pevný základ pre rýchly rozvoj podniku v budúcnosti.Som vďačný za podporu a lásku nových aj starých zákazníkov, ako aj za každého zákazníka, ktorý príde do stánku na komunikáciu a výmenu.Hoci výstava dospela k dokonalému záveru, neustále napredujeme.Dúfame, že budeme pokračovať v našom pôvodnom zámere, spolupracovať a snažiť sa s vami spolupracovať aj v budúcnosti pri vyššej kvalite produktov a služieb.

Názov výstavy: 2023 China International Flooring Materials Exhibition (25. čínska medzinárodná výstava podlahových materiálov a dlažby)

Stánok: hala 7.2, stánok D43

Čas: 26. júla 2023